Zamówienia realizujemy w 24h! 🚀
Crazyshop.pl - najlepszy sklep z prezentami >> 😍
x
Kontynuuj Podsumowanie używając swojego konta
Kontynuuj Podsumowanie jako nowy klient
Stworzenie konta ma wiele korzyści:
Zdjęcia do projektów dodawane są w edytorze podczas personalizacji produktu. Jest to jedyny sposób jaki obsługujemy.
Kurier GLS - dowóz pod adres na terenie Polski
Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki.
Kurier GLS szybka paczka - dowóz do wybranego punktu odbioru paczek
InPost Paczkomaty 24/7 dostawa do paczkomatu InPost
Przewidywany czas dostawy 24h (dni robocze)
InPost Paczkomaty Dostawy Weekendowe
Dostawa do paczkomatu InPost w weekend Twoja przesyłka zostanie doręczona do paczkomatu w weekend
Orlen Paczka
dostawa do punktu odbioru
GLS Przesyłka do krajów EU
Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj
Płatność gotówką przy odbiorze towaru
Po złożeniu zamówienia i wybraniu tej opcji płatności, natychmiast przystąpimy do jego realizacji poprzez skompletowanie, zapakowanie oraz jak najszybsze wysłanie przesyłki do Ciebie. Nasz kurier, który dostarczy zamówienie, będzie pobierał płatność za całe zamówienie od Ciebie i przekaże ją nam.
Płatność przelewem
Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.
W tytule przelewu należy wpisać:
Podanie innego tytułu przelewu może opóźnić lub nawet uniemożliwić poprawne zaksięgowanie wpłaty, a tym samym opóźnić realizację Twojego zamówienia. Niestety z przyczyn technicznych nie jesteśmy w stanie brać pod uwagę dyspozycji odnośnie Twojego zamówienia umieszczonych w tytule przelewu (np. zmiany adresu dostawy).
Nie uwzględniamy płatności na podstawie potwierdzeń przelewu.
Płatność kartą płatniczą
Zamówienie zostanie zrealizowane po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto.
Systemy autoryzacji kart płatniczych oraz przelewów bankowych w Przelewy24 – PayPro S.A. gwarantują najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepów internetowych.
Płatności odroczone - PayPo
Kup teraz, zapłać za 30 dni z PayPo - PayPo umożliwia robienie zakupów do 2500 zł bez konieczności opłacenia ich od razu.
Jak to działa? Sprawdź szczegóły
W Partybox.pl staramy się zapewnić najwyższe standardy dotyczące płatności, aby każdy klient mógł wybrać najkorzystniejszy dla siebie sposób opłacenia zamówienia.
Brak dokumentu sprzedaży – brakujący dokument prześlemy na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Przepraszamy za niedogodności.
Faktura terminowa – niestety nie wystawiamy faktur terminowych.
Proforma – prosimy o telefon lub wiadomość e-mail zawierającą numer zamówienia w celu wysłania faktury proforma. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
Zmiana danych w dokumencie - prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres abogaczyk@danhoss.com
Zmiana daty na dokumencie – prosimy o przesłanie wiadomości na adres abogaczyk@danhoss.com
Zmiana nazw produktów – nie mamy możliwości dokonania zmiany nazw na dokumencie. Przepraszamy za niedogodności.
Tak, otrzymasz go w formie elektronicznej na Twój e-mail. Jest to dowód sprzedaży, który zastępuje tradycyjny paragon. Nie musisz go zapisywać ani drukować, nie jest on wymagany do odstąpienia od umowy (zwrotu lub reklamacji).
Prowadzenie elektronicznego ewidencjonowania wpływa na czas dostarczania przesyłek oraz na ekologię. Robimy to w oparciu o Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz. U. z 2018 r. poz. 2519).
Od 1 stycznia 2020 r. podatnicy posługujący się NIP, dokonując zakupów w placówkach detalicznych, są zmuszeni przekazywać informację o żądaniu wystawienia im faktury, zanim zostanie wydrukowany paragon fiskalny, a w przypadku niektórych kas - zanim rozpocznie się ewidencjonowanie transakcji.
Tak, jest możliwa płatność przy odbiorze podczas doręczenia zamówienia przez kuriera, ta opcja płatności dotyczy wyłącznie produktów niepersonalizowanych.
Produkt, który został zniszczony w transporcie, jest uszkodzony lub ma wadę fabryczną podlega możliwości reklamacji. Złóż reklamację w następujący sposób:
1. Wykonaj zdjęcie uszkodzonej paczki, jeżeli taka do Ciebie dotarła. Wykonaj zdjęcia produktów, jeżeli po wyjęciu z paczki okazały się uszkodzone. Im bardziej szczegółowe zdjęcia, tym łatwiej będzie ocenić reklamację.
2. Wyślij zdjęcia dodając krótki opis dlaczego reklamujesz dany produkt.
Wypełnij formularz reklamacyjny online.
Przepraszamy. Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.
Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu w naszym oddziale. Zazwyczaj zwrot następuje znacznie wcześniej niż maksymalnie możliwy.
Koszty zwrotu towarów czyli odesłania produktów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem towaru, nadaniem przesyłki.
W przypadku zwrotu całego zamówienia sprzedawca zwraca kupującemu poniesione koszty w następujący sposób:
a) zwrot kwoty zapłaconej za zakupiony towar w wartości nominalnej,
b) zwrot kosztów przesyłki/dostawy towaru w wysokości najtańszego, zwykłego sposobu dostarczania oferowanego przez sprzedającego. W przypadku wyboru innego, droższego sposobu dostawy zwrotu, sprzedający nie ma obowiązku rekompensowania różnicy kwoty między poniesionymi kosztami a najtańszym sposobem dostawy oferowanym przez sprzedawcę.
Jeśli chcesz wymienić produkt zwróć go zgodnie z instrukcją dołączoną do zamówienia, a następnie złóż nowe zamówienie.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Dokonaj zwrotu w przeciągu 14 dni roboczych, opłaconą przesyłką pocztową. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Zwroty.
Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane są indywidualnie dla klienta nie podlegają zwrotowi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu.
Ważne: zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania (plamy, przetarcia, rozdarcia, wgniecenia, przecięcia, uszkodzenia opakowania, brak oryginalnych metek, etc.), nie mogą posiadać zapachów (perfumy, pot, dym papierosowy etc.). Prosimy o zachowanie ostrożności przy przymierzaniu, rozkładaniu, rozpakowywaniu, etc. aby produkty nie zostały uszkodzone. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które sprzedajemy docierały do klienta w idealnej formie i oryginalnym opakowaniu. Będziemy wdzięczni za zwrot produktów w identycznej postaci.
Jak dokonać zwrotu towaru?
1. Wypełnij formularz dołączony do zamówienia.
2. Zapakuj towar i odeślij paczkę na adres: Danhoss, ul. Łunawska 34, 86-200 Chełmno.
3. Oczekuj na zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczy od momentu otrzymania przez nas przesyłki.
Formularz zwrotu możesz również pobrać tutaj.
Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi i wymianie, gdyż wykonywane są na indywidualne zamówienie klienta. Więcej na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkt personalizowany można wyłącznie reklamować z powodu uszkodzeń towaru, błędów występujących w grafice.
Tak, można dokonać zwrotu towarów w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane są indywidualnie dla klienta nie podlegają zwrotowi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu.
Ważne: zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania (plamy, przetarcia, rozdarcia, wgniecenia, przecięcia, uszkodzenia opakowania, brak oryginalnych metek, etc.), nie mogą posiadać zapachów (perfumy, pot, dym papierosowy etc.). Prosimy o zachowanie ostrożności przy przymierzaniu, rozkładaniu, rozpakowywaniu, etc. aby produkty nie zostały uszkodzone. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które sprzedajemy docierały do klienta w idealnej formie i oryginalnym opakowaniu. Będziemy wdzięczni za zwrot produktów w nienaruszonej formie.
Informację o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia otrzymasz na adres e-mail podany podczas zakupu. Status zamówienia możesz sprawdzić również w zakładce "Zamówienia" po zalogowaniu się do swojego konta użytkownika.
Zamawiający ma prawo do anulowania zamówienia lub wprowadzenia w nim zmian nie później niż do momentu przekazania zamówienia do realizacji. Status zamówienia można sprawdzić:
1. po zalogowaniu się na swoje konto użytkownika w zakładce "Zamówienia"
2. przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta w godzinach pracy biura tj. 8:00 - 16:00 w dni robocze. Telefon +48 56 300 2006
Prosimy o zweryfikowanie czy podczas składania zamówienia adres e-mail został wpisany poprawnie. Zalecamy również sprawdzić folder SPAM w swojej skrzynce e-mail - mogło zdarzyć się, że nasze wiadomości trafiły właśnie w to miejsce. Zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, chętnie pomożemy.
Każde złożone zamówienie jest realizowane i wysyłane osobno. Nie praktykujemy łączenia zamówień ze względów logistycznych.
Taka możliwość jest dostępna tylko w przypadku gdy wybrano płatność przy odbiorze, a zamówienie nie zostało przekazane do realizacji (w przypadku produktów personalizowanych) lub zrealizowane. Status swojego zamówienia sprawdzisz po zalogowaniu się do swojego konta w zakładce "Moje konto" następnie "Moje zamówienia" lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w godzinach pracy biura tj. 8:00 - 16:00 w dni robocze. Telefon +48 56 300 2006
Biuro Obsługi Klienta
8:00 - 16:00 (dni robocze)