Zamówienia realizujemy w 24h! 🚀


FAQ - czyli o co najczęściej pytacie


  • Czy muszę posiadać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

    Nie jest to konieczne. Zakładając konto w naszym sklepie zyskasz: możliwośc sprawdzania statusów zamówienia, możliwość śledzenia przesyłek, możliwość dodawania produktów do listy życzeń, możliwość dokonywania szybkich zwrotów i reklamacji,  możliwość komentowania produktów, możliwośc szybkiego zapisu na produkt chilowo niedostępny z opcją powiadomienia o powrocie do sprzedaży, raz określasz adres wysyłki. Zachęcamy!
  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Przyjmujemy zamówienia telefoniczne tylko w przypadku, gdy produkt, który chcesz zamówić, nie jest personalizowany czyli wyprodukowany wg Twojej specyfikacji (przykład: wydrukowane lub wygrawerowane imię na produkcie oznacza, że produkt jest personalizowany i został stworzony pod Twoje zamówienie). W przypadku takich produktów zamówienie odbywa się w pełni przez stronę naszego sklepu.
  • Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

    Aktualnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego, nasza firma prowadzi sprzedaż wyłącznie internetową. 
  • Jak mogę przesłać zdjęcie do zamówienia?

    Zdjęcia do projektów dodawane są w edytorze podczas personalizacji produktu. Jest to jedyny sposób jaki obsługujemy.

  • Dlaczego produkt , który chciałam/em zakupić zniknął z koszyka?

    Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Najprawdopodobniej w tym samym czasie inna osoba zakupiła ten produkt w naszym sklepie. 
  • Bezpieczeństwo zakupów

    Przestrzegamy obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych oraz przepisów prawa. Podane przez Ciebie dane wykorzystywane są jedynie w celu złożenia i realizacji zamówienia oraz stałego poprawiania naszych usług. Twoje dane nie zostaną nigdy udostępnione osobom trzecim. Podstawowym i najważniejszym zabezpieczeniem jest Twoje hasło. Nigdy nie podawaj go innym osobom oraz dbaj, by nie było zbyt oczywiste.
  • Metody dostawy

    Kurier GLS - dowóz pod adres na terenie Polski

    Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki.

    Kurier GLS szybka paczka - dowóz do wybranego punktu odbioru paczek

    Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki.

    InPost Paczkomaty 24/7 dostawa do paczkomatu InPost

    Przewidywany czas dostawy 24h (dni robocze)

    InPost Paczkomaty Dostawy Weekendowe

    Dostawa do paczkomatu InPost w weekend Twoja przesyłka zostanie doręczona do paczkomatu w weekend

    Orlen Paczka

    dostawa do punktu odbioru

    Twoja przesyłka zostanie doręczona w 24h od momentu wysyłki.

    GLS Przesyłka do krajów EU

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj

  • Koszt dostawy

    Aktualne koszty dostaw oferowane przez Partybox.pl znajdziesz tutaj
  • Czy moja paczka dojdzie na czas?

    Wysyłamy zamówienia w ciągu 24 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty. Najszybciej realizujemy zamówienia opłacone szybkim przelewem online. Na każdej stronie produktowej podajemy informację o dacie wysyłki do wybranej opcji wysyłki. To, kiedy paczka do Ciebie dotrze zależy też od sposobu dostawy i formy płatności, na jakie się zdecydujesz. Jeśli zależy Ci na czasie wybierz opcję dostawy w 24 godziny i szybką płatność online. Pamiętaj! Przelew tradycyjny opóźnia czas realizacji.
  • Śledzenie przesyłki

    Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz maila z linkiem do monitorowania przesyłki.
  • Dostawa na dany dzień / godzinę

    Niestety nie prowadzimy sprzedaży z wyborem dostawy na konkretny dzień czy godzinę.
  • Wysyłka weekendowa

    Dostawy w weekend są możliwe wyłącznie do paczkomatów InPost.
  • Niedostarczona przesyłka

    Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Jeżeli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, a firma kurierska nie podjęła kontaktu, poinformuj nas o tym. Ustalimy, gdzie wystąpił problem z dostawą i poinformujemy Cię o szczegółach.
  • Doręczona przesyłka jest uszkodzona

    Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.
  • Doręczono nieprawidłowy produkt

    Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.
  • Czy składając klika zamówień mogę je otrzymać w jednej przesyłce?

    Każde złożone zamówienie jest realizowane i wysyłane osobno. Nie praktykujemy łączenia zamówień ze względów logistycznych.
  • Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek?

    Dbamy o najwyższą jakość dostarczania naszych produktów, dlatego może zdarzyć się tak, że zamówienie otrzymasz w kilku przesyłkach. Nie poniesiesz z tego powodu dodatkowych opłat. Otrzymasz informację o takiej formie dostawy wraz z linkami do śledzenia swoich przesyłek.
  • Czy składając jedno zamówienie mogę wybrać dwa różne adresy dostawy?

    W takim przypadku należy złożyć dwa osobne zamówienia.
  • Czy mogę odebrać paczkę osobiście w waszej firmie?

    Niestety nie. Ze względu na wyłącznie internetowy charakter działalności, nie prowadzimy sprzedaży na miejscu.
  • Metody płatności

    Metody płatności

    Płatność gotówką przy odbiorze towaru

    Po złożeniu zamówienia i wybraniu tej opcji płatności, natychmiast przystąpimy do jego realizacji poprzez skompletowanie, zapakowanie oraz jak najszybsze wysłanie przesyłki do Ciebie. Nasz kurier, który dostarczy zamówienie, będzie pobierał płatność za całe zamówienie od Ciebie i przekaże ją nam.

    Płatność przelewem

    Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. 

    W tytule przelewu należy wpisać:

    • numer zamówienia
    • data zamówienia - tylko w przypadku jeżeli zamówienie zostało złożone telefonicznie

    Podanie innego tytułu przelewu może opóźnić lub nawet uniemożliwić poprawne zaksięgowanie wpłaty, a tym samym opóźnić realizację Twojego zamówienia. Niestety z przyczyn technicznych nie jesteśmy w stanie brać pod uwagę dyspozycji odnośnie Twojego zamówienia umieszczonych w tytule przelewu (np. zmiany adresu dostawy).

    Nie uwzględniamy płatności na podstawie potwierdzeń przelewu.

    Płatność kartą płatniczą

    Zamówienie zostanie zrealizowane po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto.

    Systemy autoryzacji kart płatniczych oraz przelewów bankowych w Przelewy24 – PayPro S.A. gwarantują najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepów internetowych.

    Płatności odroczone - PayPo

    Kup teraz, zapłać za 30 dni z PayPo - PayPo umożliwia robienie zakupów do 2500 zł bez konieczności opłacenia ich od razu.

    Jak to działa? Sprawdź szczegóły 

    W Partybox.pl staramy się zapewnić najwyższe standardy dotyczące płatności, aby każdy klient mógł wybrać najkorzystniejszy dla siebie sposób opłacenia zamówienia. 

  • Dwukrotne pobranie należności za zamówienie

    W przypadku dodatkowego pobrania płatności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi klienta.
  • Zmiana formy płatności

    W przypadku konieczności zmiany metody płatności zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
  • Faktury

    Brak dokumentu sprzedaży – brakujący dokument prześlemy na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Przepraszamy za niedogodności.

    Faktura terminowa – niestety nie wystawiamy faktur terminowych.

    Proforma – prosimy o telefon lub wiadomość e-mail zawierającą numer zamówienia w celu wysłania faktury proforma. Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przekazane do realizacji.

    Zmiana danych w dokumencie - prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres abogaczyk@danhoss.com

    Zmiana daty na dokumencie – prosimy o przesłanie wiadomości na adres abogaczyk@danhoss.com

    Zmiana nazw produktów – nie mamy możliwości dokonania zmiany nazw na dokumencie. Przepraszamy za niedogodności.

  • Dokumenty zakupy

    Tak, otrzymasz go w formie elektronicznej na Twój e-mail. Jest to dowód sprzedaży, który zastępuje tradycyjny paragon. Nie musisz go zapisywać ani drukować, nie jest on wymagany do odstąpienia od umowy (zwrotu lub reklamacji).

    Prowadzenie elektronicznego ewidencjonowania wpływa na czas dostarczania przesyłek oraz na ekologię. Robimy to w oparciu o Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących (Dz. U. z 2018 r. poz. 2519).

    Od 1 stycznia 2020 r. podatnicy posługujący się NIP, dokonując zakupów w placówkach detalicznych, są zmuszeni przekazywać informację o żądaniu wystawienia im faktury, zanim zostanie wydrukowany paragon fiskalny, a w przypadku niektórych kas - zanim rozpocznie się ewidencjonowanie transakcji.

  • Płatność przy odbiorze

    Tak, jest możliwa płatność przy odbiorze podczas doręczenia zamówienia przez kuriera, ta opcja płatności dotyczy wyłącznie produktów niepersonalizowanych.

  • Brak produktu w przesyłce

    Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Ustalimy warunki dosłania brakującego towaru lub zwrot wpłaconej należności.
  • Czy mam obowiązek odesłania uszkodzonego produktu?

    Takie przypadki rozpatrujemy indywidualnie. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów.
  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Produkt, który został zniszczony w transporcie, jest uszkodzony lub ma wadę fabryczną podlega możliwości reklamacji. Złóż reklamację w następujący sposób:

    1. Wykonaj zdjęcie uszkodzonej paczki, jeżeli taka do Ciebie dotarła. Wykonaj zdjęcia produktów, jeżeli po wyjęciu z paczki okazały się uszkodzone. Im bardziej szczegółowe zdjęcia, tym łatwiej będzie ocenić reklamację.

    2. Wyślij zdjęcia dodając krótki opis dlaczego reklamujesz dany produkt. 

         Wypełnij formularz reklamacyjny online.

  • W mojej paczce nie było formularza zwrotu. Co mam zrobić?

  • Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot należności następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu w naszym oddziale. Zazwyczaj zwrot następuje znacznie wcześniej niż maksymalnie możliwy.

  • Koszt zwrotu

    Koszty zwrotu towarów czyli odesłania produktów ponosi klient. Są to koszty związane z opakowaniem, zabezpieczeniem towaru, nadaniem przesyłki.

    W przypadku zwrotu całego zamówienia sprzedawca zwraca kupującemu poniesione koszty w następujący sposób:

    a) zwrot kwoty zapłaconej za zakupiony towar w wartości nominalnej,

    b) zwrot kosztów przesyłki/dostawy towaru w wysokości najtańszego, zwykłego sposobu dostarczania oferowanego przez sprzedającego. W przypadku wyboru innego, droższego sposobu dostawy zwrotu, sprzedający nie ma obowiązku rekompensowania różnicy kwoty między poniesionymi kosztami a najtańszym sposobem dostawy oferowanym przez sprzedawcę.

  • W jaki sposób mogę wymienić produkt?

    Jeśli chcesz wymienić produkt zwróć go zgodnie z instrukcją dołączoną do zamówienia, a następnie złóż nowe zamówienie.

  • Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

    Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Dokonaj zwrotu w przeciągu 14 dni roboczych, opłaconą przesyłką pocztową. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Zwroty.

  • Jak mogę dokonać zwrotu?

    Zwrot towaru można dokonać w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane są indywidualnie dla klienta nie podlegają zwrotowi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu.

    Ważne: zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania (plamy, przetarcia, rozdarcia, wgniecenia, przecięcia, uszkodzenia opakowania, brak oryginalnych metek, etc.), nie mogą posiadać zapachów (perfumy, pot, dym papierosowy etc.). Prosimy o zachowanie ostrożności przy przymierzaniu, rozkładaniu, rozpakowywaniu, etc. aby produkty nie zostały uszkodzone. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które sprzedajemy docierały do klienta w idealnej formie i oryginalnym opakowaniu. Będziemy wdzięczni za zwrot produktów w identycznej postaci.

    Jak dokonać zwrotu towaru?

    1. Wypełnij formularz dołączony do zamówienia.

    2. Zapakuj towar i odeślij paczkę na adres: Danhoss, ul. Łunawska 34, 86-200 Chełmno.

    3. Oczekuj na zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczy od momentu otrzymania przez nas przesyłki.

    Formularz zwrotu możesz również pobrać tutaj.

  • Zwroty produktów personalizowanych

    Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi i wymianie, gdyż wykonywane są na indywidualne zamówienie klienta. Więcej na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu. Produkt personalizowany można wyłącznie reklamować z powodu uszkodzeń towaru, błędów występujących w grafice.

  • Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

    Tak, można dokonać zwrotu towarów w przypadku produktów niepersonalizowanych. Na dokonanie zwrotu przysługuje 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Produkty personalizowane, które wykonywane są indywidualnie dla klienta nie podlegają zwrotowi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sklepu.

    Ważne: zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania (plamy, przetarcia, rozdarcia, wgniecenia, przecięcia, uszkodzenia opakowania, brak oryginalnych metek, etc.), nie mogą posiadać zapachów (perfumy, pot, dym papierosowy etc.). Prosimy o zachowanie ostrożności przy przymierzaniu, rozkładaniu, rozpakowywaniu, etc. aby produkty nie zostały uszkodzone. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które sprzedajemy docierały do klienta w idealnej formie i oryginalnym opakowaniu. Będziemy wdzięczni za zwrot produktów w nienaruszonej formie.

  • Gdzie znajdę informacje o produkcie?

    Wszystkie informacje związane z oferowanym produktem znajdują się na stronie produktowej. Brakuje informacji, które są dla Ciebie istotne? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, chętnie pomożemy.
  • Dostępność produktu

    Nasza oferta dostępna jest zazwyczaj w 100%. Sporadycznie zdarza się, że danego asortymentu chwilowo nie posiadamy w swoich magazynach, w takich sytuacjach zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
  • Dostępność większych ilości produktu

    W przypadku zamówień hurtowych prosimy o kontakt przez formularz dostępny w zakładce "Kontakt".
  • Produkt , którym byłam/em zainteresowany zniknął ze strony sklepu, co mam zrobić?

    Nasza oferta dostępna jest zazwyczaj w 100%. Sporadycznie zdarza się, że danego asortymentu chwilowo nie posiadamy w swoich magazynach lub wyłączyliśmy go ze sprzedaży. Prosimy o kontakt w tej sprawie przez formularz dostępny w zakładce "Kontakt".
  • Przeniesienie projektu graficznego na inny produkt

    Chętnie poznamy Twoją propozycję i potrzebę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Wspólnie ustalimy czy jest taka możliwość, jaki będzie termin realizacji etc.
  • Projekt na zamówienie

    Projekty na indywidualne zamówienie realizujemy wyłącznie w przypadku zamówień hurtowych. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Polecamy skorzystanie z produktów w naszej ofercie, gdzie istnieje możliwość wgrania własnego projektu graficznego w formie gotowego pliku.
  • Zmiany w projekcie graficznym

    Zmiany w projekcie graficznym można dokonać wyłącznie w polach przeznaczonych do edycji, do momentu przekazania zamówienia do realizacji.
  • Rozszerzenie możliwości personalizacji

    Wszystkie nasze projekty realizujemy na podstawie wcześniej opracowanych szablonów. Jedyne zmiany jakie możemy dokonać to wyłącznie dodanie znaków w polach tekstowych po wcześniejszym zgłoszeniu do Biura Obsługi Klienta.
  • Czy jest możliwość spakowania zamówienia na prezent?

    Usługa pakowania zamówionych produktów na prezent nie jest aktualnie dostępna.
  • Inna wersja produktu

    Ofertę naszego sklepu stanowią produkty, które aktualnie są dostępne w sprzedaży. Nie posiadamy innych wersji produktów niż te prezentowane aktualnie na stronie sklepu.
  • Produkt, którego nie mamy w asortymencie

    Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie. Sprawdzimy czy wskazany produkt dostępny jest u naszych dostawców i na kiedy możemy go sprowadzić.
  • Jak mogę założyć konto w Partybox.pl?

    Aby założyć konto należy zarejestrować się na stronie sklepu wypełniając tradycyjny formularz lub możesz zarejestrować konto korzystając z Twojego profilu w Google lub Facebook.
  • Jak mogę usunąć moje konto w Partybox.pl?

    W celu usunięcia konta użytkownika z naszego sklepu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
  • Dlaczego warto się rejestrować na stronie Partybox.pl podczas zakupów?

    Zakładając konto w naszym sklepie zyskasz: możliwośc sprawdzania statusów zamówienia, możliwość śledzenia przesyłek, możliwość dodawania produktów do listy życzeń, możliwość dokonywania szybkich zwrotów i reklamacji,  możliwość komentowania produktów, możliwośc szybkiego zapisu na produkt chilowo niedostępny z opcją powiadomienia o powrocie do sprzedaży, raz określasz adres wysyłki. Zachęcamy!
  • Jak zapisać się do newslettera?

    Zapisz się no naszego newslettera korzystając z sekcji dostępnej na stopką informacyjną w sklepie Partybox.pl lub zaznacz odpowiednie pole podczas rejestracji konta w naszym sklepie. Możesz również zapisać się do naszego newslettera jeżeli posiadasz juz u nas konto użytkownika. W takim przypadku zaloguj się w Partybox.pl, przejdź do zakładki "Moje konto" i wybierz sekcję "Zgody formalne". W tym miejscu wybierz odpowiednie pole i gotowe! 
  • Jak wypisać się z newslettera?

    Jeżeli jesteś zalogowanym użytkownikiem naszego sklepu, przejdź do strony "Moje konto" następnie wybierz zakładkę "Zgody formalne" i odznacz pole "Wyrażam zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowej za pomocą newslettera". Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie, zapisałeś się no naszego newslettera i chcesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości użyj linku, który jest w każdej wiadomości. Brzmi następująco "Jeżeli nie chcesz więcej otrzymywać od nas wiadomości, użyj tego linku."
  • Kto jest administratorem moich danych?

    Administratorem Twoich danych osobowych jest firma DANHOSS Drążkowski Sp.K. ul. Biskupia 14, 86-200 Chełmno, NIP: 875-155-67-88
  • Jak zmienić hasło?

    W celu zmiany hasła zaloguj się na swoje konto użytkownika i przejdź do zakładki "Informacje o koncie" zaznacz pole "Chcę zmienić hasło"
  • Jak zmienić adres e-mail?

    W celu zmiany adresu e-mail zaloguj się na swoje konto użytkownika i przejdź do zakładki "Informacje o koncie" zaznacz pole "Chcę zmienić adres e-mail". Poprosimy Cię również o podanie aktualnego hasła do Twojego konta. 
  • Jak mogę zmienić dane na koncie?

    Dane kontaktowe, teleadresowe, hasło możesz edytować po wcześniejszym zalogowaniu się na swoim koncie użytkownika.
  • Gdzie otrzymam informacje na temat statusu mojego zamówienia?

    Informację o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia otrzymasz na adres e-mail podany podczas zakupu. Status zamówienia możesz sprawdzić również w zakładce "Zamówienia" po zalogowaniu się do swojego konta użytkownika.

  • Anulowanie zamówienia

    Zamawiający ma prawo do anulowania zamówienia lub wprowadzenia w nim zmian nie później niż do momentu przekazania zamówienia do realizacji. Status zamówienia można sprawdzić:

    1. po zalogowaniu się na swoje konto użytkownika w zakładce "Zamówienia"

    2. przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta w godzinach pracy biura tj. 8:00 - 16:00 w dni robocze. Telefon +48 56 300 2006

  • Przesyłka nie została dostarczona na czas

    Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Jeżeli status Twojej dostawy nie uległ zmianie od 2 dni roboczych, a firma kurierska nie podjęła kontaktu, poinformuj nas o tym. Ustalimy, gdzie wystąpił problem z dostawą i poinformujemy Cię o szczegółach.
  • Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

    Prosimy o zweryfikowanie czy podczas składania zamówienia adres e-mail został wpisany poprawnie. Zalecamy również sprawdzić folder SPAM w swojej skrzynce e-mail - mogło zdarzyć się, że nasze wiadomości trafiły właśnie w to miejsce. Zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, chętnie pomożemy.

  • Czy mogę połączyć zamówienia?

    Każde złożone zamówienie jest realizowane i wysyłane osobno. Nie praktykujemy łączenia zamówień ze względów logistycznych.

  • Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

    Taka możliwość jest dostępna tylko w przypadku gdy wybrano płatność przy odbiorze, a zamówienie nie zostało przekazane do realizacji (w przypadku produktów personalizowanych) lub zrealizowane. Status swojego zamówienia sprawdzisz po zalogowaniu się do swojego konta w zakładce "Moje konto" następnie "Moje zamówienia" lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w godzinach pracy biura tj. 8:00 - 16:00 w dni robocze. Telefon +48 56 300 2006



Więcej informacji znajdziesz w naszym HelpCenter


Wolisz porozmawiać? Zadzwoń do nas


+48 56 300 2006


Biuro Obsługi Klienta

8:00 - 16:00 (dni robocze)


Pssst... Zerknij na nasze nowości

Może coś Cię zainteresuje
Nowość
Kostium pokojówki dla dziewczynki 4-6 lat
64,90 zł
0
Nowość
Maska papierowa ADA SHELBY
31,99 zł
0
Nowość
Kubeczki papierowe Peaky Blinders (8szt.)
13,89 zł
0
Nowość
Nadmuchiwany pocisk NUKE
44,90 zł
0
Nowość
Strój SZKOTA rozmiar M
169,90 zł
0
Nowość
Tęczowa flaga
7,89 zł
0
Nowość
Fotościanka z otworem na głowę dla dzieci DZIKI ZACHÓD
199,00 zł
Przebranie Harry Potter
Przebranie Harry Potter
Już od 119,90 zł
Strój Harrego Pottera
Strój Harrego Pottera
Już od 119,90 zł
Strój CYGANKI dla dzieci deluxe
Strój CYGANKI dla dzieci deluxe
Już od 149,90 zł
Kostium Pikachu
Kostium Pikachu
Już od 149,90 zł
Kostium STRAŻAKA dla dzieci
Kostium STRAŻAKA dla dzieci
Już od 109,90 zł
Kostium kosmity ALIEN
Kostium kosmity ALIEN
Już od 134,99 zł
Sukienka FLAPPER lata 20 dla dziewczynki
Sukienka FLAPPER lata 20 dla dziewczynki
Już od 149,90 zł
Strój Among Us KOSMONAUTA niebieski
Strój Among Us KOSMONAUTA niebieski
Już od 144,99 zł
Strój BUZZ ASTRAL
Strój BUZZ ASTRAL
Już od 134,90 zł
Nowość
Topper na tort z balonów PASTELOWY 29cm
14,89 zł
0
Nowość
Personalizowana kolorowanka Z KOTEM
69,90 zł
Nowość
Strój więźnia - 4XL
69,99 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Nowość
Foliowe balony na urodziny gracza HAPPY B-DAY
11,89 zł
0
Strój hipisa męski
Strój hipisa męski
Już od 99,99 zł
Nowość
Tiara księżniczki Aurory
39,90 zł
0
Nowość
Balony KOSMOS
12,89 zł
0
Nowość
Topper na TORT DLA STRAŻAKA
14,90 zł
Nowość
Okulary 60 URODZINY czarne z diamentową oprawką
19,99 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Nowość
Strój SULA Bing 4-6 lat
199,99 zł
0
Strój Creeper Minecraft
Strój Creeper Minecraft
Już od 139,90 zł
Nowość
Serwetki papierowe Peaky Blinders
19,89 zł
0
Nowość
Personalizowane PODZIĘKOWANIA KOMUNIJNE dla gości
3,90 zł
Nowość
Rajstopy CZERWONE w kropki dla dzieci
24,99 zł
0
Nowość
Tęczowa peleryna
39,00 zł
0
Nowość
Dekoracja papierowa ANIOŁEK
24,90 zł
0
Zobacz wszystkie >>